Vi har brug for dig!

Synes du, at det er vigtigt at bevare spejderminder for eftertiden?

Kunne du tænke dig at være del af et hyggeligt fællesskab?

Har du til tid en eftermiddag eller aften?

Kan du lide at fortælle om din spejdertid?

Kunne du have lyst til at deltage i lidt frivilligt arbejde?

Kunne du tænke dig at være med til at opbygge et nyt fysisk museum et sted i København

Jamen, så har vi et job til dig!

Spejdermuseet på Holmen har brug for dig, som måske er tidligere eller nuværende spejder – eller med i et Sct. Georgs Gilde. Om du har været grøn, gul eller blå spejder betyder ikke så meget, blot at du har lyst til at gøre en indsats og interesserer dig for spejderbevægelsen og dens historie.

Vi ved endnu ikke, hvordan det nye museum kommer til at se ud, men vi kommer til at skulle bruge flere frivillige til at hjælpe på museet.

Man kan indmelde sig i den nye spejdergruppe: Spejderliv før og nu ved at indbetale 200 kr. i årlig kontingent.

Det skal ske på foreningens bankkonto: 5329-0245819

Kontakt formændene for Spejdermuseet: Annette Kaalund-Jørgensen  Tlf. 31956400 - Johnny Hermann Tlf. 60584248 eller på mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. og hør nærmere.